Wat een fijne behandeling was het weer! Mijn gezicht voelt heerlijk, echt een verwennerij voor je gezicht.
Heb nu diverse verschillende behandelingen gehad en ik ben meer dan tevreden!
Linda is een zeer ervaren schoonheidsspecialist.
Onwijs tevreden met het resultaat na 1 behandeling met de hydrafacial. Klaar voor mijn bruiloft ๐.
Intussen ben ik al meer dan 20 jaar bij Linda en elke behandeling was goed en fijn.
Altijd zorgvuldig, altijd rustig, nooit gehaast.
En zeer professioneel en - nog belangrijker! - altijd enorm aardig.
Ik geniet iedere keer weer van mijn schoonheids behandeling bij Linda. Heerlijk ontspannen in haar verwarmde ligstoel! En ze kan zo ontzettend goed de nek- en schouder - streek masseren! Heerlijk!
Linda is een echte vakvrouw!!
Neemt enorm de tijd voor je en doet dit met enorme passie en kennis.
Haar behandelingen zijn een feestje waar ik iedere keer naar uitkijk!
Erg tevreden
De beste! Geweldige behandelingen en ze neemt echt de tijd
Linda is heel zorgzaam, kundig en attent! Al lange tijd super tevreden!
Ontzettende fijne salon. Linda is heel vakkundig, accuraat en professioneel. Kijk nu al uit naar de volgende behandeling ๐