5.0
gebaseerd op 175 reviews

Wat een fijne behandeling was het weer! Mijn gezicht voelt heerlijk, echt een verwennerij voor je gezicht.

Kim - 2 dagen geleden

Heb nu diverse verschillende behandelingen gehad en ik ben meer dan tevreden!

Klazien - 7 dagen geleden

Linda is een zeer ervaren schoonheidsspecialist.
Onwijs tevreden met het resultaat na 1 behandeling met de hydrafacial. Klaar voor mijn bruiloft ๐Ÿ’ƒ.

Ivana - 8 dagen geleden

Intussen ben ik al meer dan 20 jaar bij Linda en elke behandeling was goed en fijn.
Altijd zorgvuldig, altijd rustig, nooit gehaast.
En zeer professioneel en - nog belangrijker! - altijd enorm aardig.

Anja - 10 dagen geleden

Ik geniet iedere keer weer van mijn schoonheids behandeling bij Linda. Heerlijk ontspannen in haar verwarmde ligstoel! En ze kan zo ontzettend goed de nek- en schouder - streek masseren! Heerlijk!

Margriet - 15 dagen geleden

Linda is een echte vakvrouw!!
Neemt enorm de tijd voor je en doet dit met enorme passie en kennis.
Haar behandelingen zijn een feestje waar ik iedere keer naar uitkijk!

Luteke - 16 dagen geleden

Erg tevreden

Manal - 18 dagen geleden

De beste! Geweldige behandelingen en ze neemt echt de tijd

Nannette - 18 dagen geleden

Linda is heel zorgzaam, kundig en attent! Al lange tijd super tevreden!

Marinka - 23 dagen geleden

Ontzettende fijne salon. Linda is heel vakkundig, accuraat en professioneel. Kijk nu al uit naar de volgende behandeling ๐Ÿ˜Š

bianca - 23 dagen geleden