5.0
gebaseerd op 175 reviews

Fijne behandeling! Met goede adviezen en een mooi resultaat...

Anne-Marie - ongeveer een maand geleden

Linda is een topper: zij is sowieso de beste in de regio Kennemerland als het gaat om professionele en persoonlijke skincare. Zij adviseert en werkt zorgvuldig en aandachtig, in altijd goede sfeer. Het fijne merk Hannah is een van haar vaste productielijnen.

Frederike - ongeveer 2 maanden geleden

Linda is super!! Zo professioneel, prettig en kundig, ze is gewoon de beste!

Julia - ongeveer 2 maanden geleden

Zoals altijd was de behandeling weer top. Ik kom dan ook graag weer terug bij Linda. Gr Ineke

Ineke - ongeveer 2 maanden geleden
Yolanda - ongeveer 2 maanden geleden
Marlieke - 3 maanden geleden

Het was weer een heerlijke ontspannende behandeling en ook vandaag ziet mijn huid er gezonder uit !

Jolanda - 3 maanden geleden

Ik geniet elke keer weer van mijn behandeling bij Linda.
Ik heb er al verschillende geprobeerd en allemaal even fijn! Ze gebruikt de heerlijke producten van Hannah.

Mirella - 3 maanden geleden

Ik vind Linda zeer vakkundig en klantgericht. Ik zou haar zeker aanraden.

Miranda - 3 maanden geleden

Heerlijk ontspannen bij Linda, professioneel en vriendelijkheid ten top!

Eline - 3 maanden geleden