Fijne behandeling! Met goede adviezen en een mooi resultaat...
Linda is een topper: zij is sowieso de beste in de regio Kennemerland als het gaat om professionele en persoonlijke skincare. Zij adviseert en werkt zorgvuldig en aandachtig, in altijd goede sfeer. Het fijne merk Hannah is een van haar vaste productielijnen.
Linda is super!! Zo professioneel, prettig en kundig, ze is gewoon de beste!
Zoals altijd was de behandeling weer top. Ik kom dan ook graag weer terug bij Linda. Gr Ineke
Het was weer een heerlijke ontspannende behandeling en ook vandaag ziet mijn huid er gezonder uit !
Ik geniet elke keer weer van mijn behandeling bij Linda.
Ik heb er al verschillende geprobeerd en allemaal even fijn! Ze gebruikt de heerlijke producten van Hannah.
Ik vind Linda zeer vakkundig en klantgericht. Ik zou haar zeker aanraden.
Heerlijk ontspannen bij Linda, professioneel en vriendelijkheid ten top!