Linda is een topper !!!
Professioneel is ze .
Ik geniet altijd ontzettend vandaar behandelingen.
Bij problemen zal ze altijd met je mee denken
Top behandeling! Linda weet precies wat je huid nodig heeft.
Top geregeld allemaal. Alles netjes via de mail. Heerlijke behandelingen!
Linda ken ik al heel lang en gaat zo lang ik haar ken vol passie, overgave en vertrouwen te werk.
Zij is ook heel kundig in wat ze doet en bovenal met enthousiasme.
Zoals altijd een genot om tot volledige ontspanning te komen tijdens een heerlijke gezichtsbehandeling.
Was weer geweldig. Ik kijk uit naar de volgende afspraak.
Ik geniet van elk moment dat ik in de stoel lig bij Linda. Alle behandelingen zijn even fijn en mijn huid ziet er jaren stralend uit. De salon is prachtig en Linda is de liefste schoonheidsspecialist die ik ken. Een absolute aanrader!
Altijd een hele deskundige behandeling en een gezellige ontmoeting. Ik
Kom al jaren bij Linda omdat ze zo goed en prettig werkt.
Linda is een schoonheidsspecialiste met oprechte aandacht. Een fijne en goede behandeling gehad.
Na mijn 1e bezoek had ik een vriendin enthousiast verteld over de praktijk. Als verrassing kreeg ik een cadeaubon voor mijn verjaardag. Met dit herfstweer was het heerlijk om mijn huid een oppepper te geven en dat is gelukt.