5.0
gebaseerd op 175 reviews

Topper!!!!

Evelien - 28 dagen geleden

Ik ben al jaren bij Linda en zei doet het echt fantastisch, geeft altijd goed advies, ik ben ontzettend tevreden en heel blij met Linda!!

Joke - 29 dagen geleden

Het is altijd weer een verwen momentje. Heerlijk ontspannen bij Linda, zij is een vakvrouw met passie voor haar werk, echt een aanrader.

Adri - ongeveer een maand geleden

Ik kom inmiddels al jaren bij Linda en ben altijd heel tevreden!!! Ze is professioneel, vriendelijk en neemt alle tijd voor mij en ze heeft veel kennis en werkt met passie, kan het iedereen aanraden!!

Ingrid - ongeveer een maand geleden

De behandeling bij Linda gisteren was weer heerlijk ontspannend en ook erg goed voor mijn huid . Linda is ook altijd bereid om goed met je mee te denken over de vragen die ik stel rondom huidverzorging e.d. . Kortom ik zou echt iedereen Linda aanraden, en dat doe ik ook..!

Margreeth - ongeveer een maand geleden

Linda is een geweldige schoonheidsspecialiste . Ze weet echt alles over de huid en heeft heel veel behandelingen. Bovendien is ze een lief mens dat goed naar je luistert.

Afra - ongeveer een maand geleden

Hele fijne ervaring gehad voor een huidanalyse.
Linda is erg vriendelijk en luistert goed naar jou behoeften. Ze is er professioneel en zeer kundig in haar vak. Werkelijk een aanrader waar kwaliteit voorop staat en je met een glimlach de deur verlaat.

Sade - ongeveer een maand geleden

Linda is enorm professioneel, vriendelijk en fantastisch in wat ze doet. Iedere keer kom ik als herboren uit haar stoel, ontspannen en met een gladde frisse huid.

Miriam - ongeveer een maand geleden

Linda werkt altijd goed en nauwkeurig, ze heeft veel kennis van zaken! Ik kom al meer dan 29 jaar bij haar!

Saskia - ongeveer een maand geleden

Het was weer heerlijk ontspannend en goed.

Nicoly - ongeveer een maand geleden