5.0
gebaseerd op 175 reviews

Kom al jaren bij Linda.
Was zoals altijd heerlijk.
Salon ziet er tip top uit je kan zien dat er veel aandacht aan is besteed.
Top!!!

Carla - ongeveer 2 jaar geleden

Super fijne behandeling. Linda werkt heel nauwkeurig en volledig. Volmaakt ontspannend en geweldig voor mijn huid!

Florien - ongeveer 2 jaar geleden

Jarenlange expertise voor goed huidadvies👍
Vandaag genoten van een effectieve behandeling en heerlijke ontspanning in één!

Linda - ongeveer 2 jaar geleden

Ik heb een heerlijke behandeling gehad van een geweldige schoonheidsspecialiste

Afra - ongeveer 2 jaar geleden
Ans - ongeveer 2 jaar geleden

Linda is een vakvrouw die precies weet wat je huid nodig heeft. Beste schoonheidsspecialiste die je je kunt wensen.

Heidi - ongeveer 2 jaar geleden

Al jaren zeer tevreden over je behandelingen!!

Regina - ongeveer 2 jaar geleden

prachtige salon en de behandeling was als vanouds weer heel goed.

Nannette - ongeveer 2 jaar geleden

Ik heb net een geweldige Endermologie-behandeling gehad bij Linda op haar nieuwe locatie. Zoals altijd was het fantastisch. Linda is ontzettend vriendelijk, professioneel en kundig in haar werk. Ik kan me geen betere schoonheidsspecialiste voorstellen. Echt een aanrader!

Kristel - ongeveer 2 jaar geleden

Heel fijn om een behandeling van Linda te krijgen. En wat een prachtig mooie salon heeft ze. Ik ben al heel wat jaartjes klant bij Linda en hopelijk zal ik dat nog heel lang blijven.

Sas - ongeveer 2 jaar geleden