5.0
gebaseerd op 175 reviews

Mijn afspraak was goed .ik was op een vriendelijke manier ontvangen en goed geadviseerd.Zodat ik de geschikte behandeling kon kiezen.

Doris - meer dan een jaar geleden

Keurige, nette salon en zeer vakbekwame specialiste.

Roy - meer dan een jaar geleden

Linda tovert al een glimlach op je gezicht voordat de behandeling tot stand is gekomen. In deze tijd is het wel heel bijzonder dat deze schoonheidsspecialiste meedoet met deze campagne om mensen met kanker een verwenbehandeling als cadeau te geven. Jammer genoeg door bijwerkingen kon de behandeling vandaag niet doorgaan. Maar Linda bood meteen andere data aan waaruit ik kan kiezen. Nu staat deze datum 🍀op mijn kalender.en zo heerlijk om naar uit te kijken.

Astrid - meer dan een jaar geleden

Mijn ervaring was erg fijn , een goede uitleg en advies voor de behandeling .het was heerlijk ontspannend en ik voel dat mijn huid een goede oppepper heeft gekregen !

Jolanda - meer dan een jaar geleden

Stelt je gerust en geeft eerlijk advies.

Judith - meer dan een jaar geleden

Heel goed was wat vroeg . Maar ik werd al geholpen

Annie - meer dan een jaar geleden

Altijd fijn en secuur, geen ander die dat zo goed doet! Wel beetje pijnlijk dit keer, haha, maar wie mooi wil zijn.... Dank je wel weer, groet Jacqueline

Jaqueline - meer dan een jaar geleden

Prettige en professionele intake waarbij veel nuttige informatie werd gedeeld over de verschillende behandelingen. Daarbij middels een huidmeting en analyse bepaald welke behandeling we mee gaan starten en goed past bij mijn huid en deze te verbeteren. Heel veel zin in de 1e behandeling binnenkort!

Marjolein - meer dan een jaar geleden

Ik heb de afspraak als positief ervaren, daarom heb ik meteen weer een nieuwe afspraak gemaakt.

Adri - meer dan een jaar geleden

Mijn wenkbrauwen zien er weer prachtig uit!

Judith - meer dan een jaar geleden