5.0
gebaseerd op 175 reviews

Fantastisch goed en leuk geholpen. Helemaal happy. Linda is heel rustig en neemt alle tijd voor je.

Arda - meer dan een jaar geleden

De behandeling was heel ontspannend en ik ben zeer tevreden over het resultaat. Linda is een uitstekende schoonheidsspecialiste, die ook goed advies geeft over de beste behandeling.

Ellie - meer dan een jaar geleden

Heerlijke behandeling en heel fijn dat Linda goed de tijd neemt om alles rustig uit te leggen. Ik voelde mij enorm op mijn gemak. Dank je wel!

Chantal - meer dan een jaar geleden

Weer een super behandeling gehad! Op een mooie en rustige plek!

Nicoly - bijna 2 jaar geleden

Super tevreden! Linda vertelt stap voor stap wat zij gaat doen en wat de producten voor je huid doen. Het was een heerlijke ontspannen behandeling.

Kim - bijna 2 jaar geleden

Kundig en vriendelijk!

Florentine - bijna 2 jaar geleden

Het was echt zo heerlijk om bij jou in de stoel te liggen en leuk om te zien hoeveel passie je heb voor je vak!

Cynthia - bijna 2 jaar geleden

Een heerlijke behandeling gekregen in de mooie nieuwe salon van Linda.

Brenda - bijna 2 jaar geleden
Wendy - bijna 2 jaar geleden

Ik heb wederom genoten van de zorgzaamheid en professionaliteit van Linda !

Margriet - bijna 2 jaar geleden