5.0
gebaseerd op 175 reviews

Was weer top!

Marlous - bijna 2 jaar geleden

Heerlijke gezichtsreinigingsbehandeling gehad!

Marinka - bijna 2 jaar geleden

Ik heb de behandeling als fijn ervaren zoals altijd. In een mooie ruimte waar je tot rust komt. Helemaal zen.

Jeannette - bijna 2 jaar geleden

Alles tot in de puntjes verzorgd, de salon en ik ook natuurlijk!

Mariska - bijna 2 jaar geleden

Linda geeft mij bindweefselmassages, ben ik heel blij mee!
Wat is de nieuwe salon mooi geworden, ook fijn dat er altijd parkeerplek voor de deur is!

Martine - bijna 2 jaar geleden

Al jaren geniet ik van de gezichtsbehandelingen van Linda! Elke keer weer een goed advies en fijne behandeling. Haar nieuwe salon is prachtig, met zoveel zorg en aandacht ingericht. Ik ben super blij met Linda en met wat zij allemaal kan bieden. TOP!

Carlijn - bijna 2 jaar geleden

Linda is een vakvrouw die zorgvuldig en rustig werkt. Zij blijft zich ontwikkelen. Daarnaast heeft Linda een ontspannen houding en biedt een prettige atmosfeer die ervoor zorgen dat je de behandeling als een mini vakantie ervaart.
Een cadeau aan jezelf!

Marianne - bijna 2 jaar geleden

Linda weet altijd precies wat mijn huid nodig heeft om te kunnen stralen. Ik heb genoten van haar heerlijke behandeling in haar mooie nieuwe beautysalon!

Jacqueline - bijna 2 jaar geleden

Vanmiddag heel warm en hartelijk onthaald door Linda in haar prachtige nieuwe salon. Al jaren kom ik bij Linda en wordt ik altijd zeer professioneel in de watten gelegd. Linda is een VAKVROUW!

Susan - bijna 2 jaar geleden

Goed huidadvies, fijne behandeling!

Anne-Marie - bijna 2 jaar geleden