5.0
gebaseerd op 175 reviews

kom al jaren bij Linda en zij is gewoon de beste

Nannette - 7 maanden geleden

Linda combineert warmte, aandacht en deskundigheid in één behandeling. Ik verlaat elke keer weer opgeladen haar mooie ruimte.

Marijke - 8 maanden geleden

Heerlijk genieten bij Linda, daar kijk ik altijd naar uit.

Adri - 8 maanden geleden

Het was weer heerlijk! Perfecte en professionele behandeling, mijn huid knapt er zo van op! Linda neemt de tijd voor je; ik ben fan!!

Julia - 8 maanden geleden

Ik kom al ruim 20 jaar bij Linda en dat zegt eigenlijk al genoeg. Elke behandeling is een moment van pure ontspanning. Ze is ontzettend vakkundig, professioneel en zorgvuldig, en weet precies wat mijn huid nodig heeft.

Wat ik het meest waardeer, is haar warme persoonlijkheid en oprechte interesse. Ze neemt altijd de tijd voor een praatje, luistert écht en zorgt ervoor dat je je volledig op je gemak voelt. Het is duidelijk dat ze haar werk met passie doet – dat merk je aan alles: de sfeer, de zorgvuldigheid en het prachtige resultaat na elke behandeling.

Na al die jaren voelt het nog steeds als een verwenmomentje voor mezelf, elke keer opnieuw. Ik kan Linda Beauty & Skin Improvement van harte aanbevelen aan iedereen die kwaliteit, rust en persoonlijke aandacht zoekt!

Sylvia - 8 maanden geleden

De schoonheidsbehandelingen bij Linda zijn altijd heel fijn. Ze geeft goede informatie en samen bespreken we wat op dat moment de beste keuze is. De behandelingen zijn altijd heel ontspannend. Behalve dat het goed is voor je huid is het ook een zen-belevenis.

Ellie - 8 maanden geleden

De behandelingen bij Linda zijn iedere keer weer een “ feestje” , om het hartelijk welkom , de heerlijke stoel en mooie ambiance en de zeer deskundige en fijne behandeling door Linda.
Ik ben heel erg blij met Linda en haar expertise.

Margreeth - 8 maanden geleden

Wat een fijne behandeling heb je me gegeven. Vroeger op deVerspronckweg Haarlem. Ben blij dat ik je nu in Beverwijk heb gevonden.

Jos - 8 maanden geleden

Linda is gewoon de beste! Haar behandelingen zijn niet alleen heerlijk ontspannend, maar ook heel professioneel uitgevoerd. Je merkt aan alles dat ze haar vak met liefde doet!

Carence - 8 maanden geleden

Linda is echt heel goed in haar werk, en heeft veel mooie behandelingen en apparaten. Ik vind het heel fijn dat ze alle tijd voor je neemt, en de behandelingen heel rustig en vol overgave uitvoert. Mijn huid is door haar in een zeer goede conditie.

Daniëla - 8 maanden geleden