5.0
gebaseerd op 175 reviews

Wederom een heerlijke behandeling gehad bij Linda! Elke keer weer een moment van ontspanning en genieten in een fijne omgeving. Het doet mijn huid super goed en dat al jaren.

Carlijn - 8 maanden geleden

Wat een verwennerij! Heb weer genoten van een heerlijke, ontspannen middag ❤️

Miriam - 8 maanden geleden

Het is altijd weer relaxen met een behandeling bij Linda.Top

Ineke - 8 maanden geleden

Een top schoonheidsspecialiste voor mij! Professioneel en vriendelijk.

Brenda - 8 maanden geleden

Ze is lief, de ruimte is mooi, ze heeft veel kennis.

Lara - 8 maanden geleden

Linda is een top schoonheidsspecialiste, zeer kundig en vriendelijk, ze heeft een zeer uitgebreide keuze aan behandelingen, top huidverzorgingsproducten en je krijgt ook proefjes mee om uit te proberen. (mijn huid ziet er echt beter uit) Kortom deze salon is zeker een aanrader, ik kijk nu al uit naar mijn volgende afspraak!

Marian - 9 maanden geleden

Ik bond het een heerlijke behandeling ,hydro facial. Linda is een hele goede ( voor mij de beste) en leuke schoonheidsspecialiste, met heel veel verstand van alle behandelingen die ze geeft.

Afra - 9 maanden geleden

Super behandeling, erg uitgebreid en ontspannend. Linda adviseert altijd welke behandeling goed past. Veel variatie qua behandelingen ook. Aanrader!

Carina - 9 maanden geleden

Een hele fijne behandeling, met professioneel advies. Je merkt gelijk het verschil...

Anne-Marie - 9 maanden geleden

Ik heb een micro skin polish gezichts behandeling gehad , deze blijft nog heerlijk lang doorwerken ! Kreeg hierbij een goede uitleg en was heerlijk ontspannend .

Jolanda - 9 maanden geleden