Wederom een heerlijke behandeling gehad bij Linda! Elke keer weer een moment van ontspanning en genieten in een fijne omgeving. Het doet mijn huid super goed en dat al jaren.
Wat een verwennerij! Heb weer genoten van een heerlijke, ontspannen middag ❤️
Het is altijd weer relaxen met een behandeling bij Linda.Top
Een top schoonheidsspecialiste voor mij! Professioneel en vriendelijk.
Ze is lief, de ruimte is mooi, ze heeft veel kennis.
Linda is een top schoonheidsspecialiste, zeer kundig en vriendelijk, ze heeft een zeer uitgebreide keuze aan behandelingen, top huidverzorgingsproducten en je krijgt ook proefjes mee om uit te proberen. (mijn huid ziet er echt beter uit) Kortom deze salon is zeker een aanrader, ik kijk nu al uit naar mijn volgende afspraak!
Ik bond het een heerlijke behandeling ,hydro facial. Linda is een hele goede ( voor mij de beste) en leuke schoonheidsspecialiste, met heel veel verstand van alle behandelingen die ze geeft.
Super behandeling, erg uitgebreid en ontspannend. Linda adviseert altijd welke behandeling goed past. Veel variatie qua behandelingen ook. Aanrader!
Een hele fijne behandeling, met professioneel advies. Je merkt gelijk het verschil...
Ik heb een micro skin polish gezichts behandeling gehad , deze blijft nog heerlijk lang doorwerken ! Kreeg hierbij een goede uitleg en was heerlijk ontspannend .