5.0
gebaseerd op 175 reviews
Lara - meer dan een jaar geleden
Lionda - meer dan een jaar geleden

Linda heeft alles heel goed georganiseerd! Alles verloopt soepel. Ben erg tevreden hoor!

Rina - meer dan een jaar geleden
Jolanda - meer dan een jaar geleden

Mijn huid is weer heerlijk behandeld door Linda. Ze legt alles goed en neemt de tijd om je huid een goede behandeling te geven.

Kim - meer dan een jaar geleden

Het was weer een heerlijke behandeling! Ben altijd helemaal ontspannen als ik weer naar huis ga. Dankjewel Linda!

Marlous - meer dan een jaar geleden

Linda stelt je op je gemak , neemt de tijd en vertelt veel over de huid met tips waar je echt wat aan hebt. Heerlijke gezichtsbehandeling gehad + wimpers verven. Heel blij mee!

Zinzi - meer dan een jaar geleden

Naast dat Linda heel vakkundig is, is ze ook altijd heel gastvrij en geïnteresseerd!

Marinka - meer dan een jaar geleden

Ik heb de Look good feel better behandeling aangeboden gekregen. Ik kan niets anders zeggen dan dat ik heb genoten. Heerlijke ontspannen behandeling. Mijn gezicht voelt heel schoon, glad en fris. Ik ga zeker een nieuwe behandeling boeken. Liefs Ramona

Ramona - meer dan een jaar geleden

Wat een super behandeling en wat een resultaat ,mijn gezicht voelt nog steeds intens.
Na jaren niks gedaan te hebben aan mijn gezicht en dan dit resultaat ongelooflijk.
Ik kijk nu al uit naar mijn volgende behandeling/afspraak “deze staat gelukkig al in de agenda”

Ilse - meer dan een jaar geleden