5.0
gebaseerd op 175 reviews

Fantastisch zoooo lekker en super 👌heel relax

Janny - ongeveer een jaar geleden

Het was een super behandeling.

Ineke - ongeveer een jaar geleden

Altijd fijn, kundig en voelt als cadeautje aan mezelf

Martine - ongeveer een jaar geleden
Evelien - ongeveer een jaar geleden

Linda is een top professional! Haar huidverzorging is altijd persoonlijk en op maat, Linda werkt zorgvuldig, is vriendelijk en gebruikt mooie producten (o.a. Hannah). Ik kom al 20 jaar elke 6 weken voor een behandeling en mijn huid reageert daar geweldig op. Na een behandeling voel je je herboren, fris en relaxed.

Frederike - meer dan een jaar geleden

Linda is een heel professionele schoonheidsspecialiste die heel goed is in haar vak!! Tevens is ze altijd heel betrokken en enthousiast !

Ingrid - meer dan een jaar geleden

Ik ben zo blij dat ik Linda heb leren kennen.
Ze is heel kundig, weet waar ze over praat, geeft een zeer goed advies.
Ik vind haar zeer professioneel.
Ik voel me op m’n gemak, het is ook heel netjes in haar salon, wat heel belangrijk is.
En haar producten zijn super.

Anjes - meer dan een jaar geleden

Niet alleen is Linda zeer professioneel, ze weet heel veel over huidverzorging; ze is ook ontzettend lief en geeft je iedere keer weer een topbehandeling. Ik ben fan!!!!

Julia - meer dan een jaar geleden

Altijd weer een feestje! Het was afgelopen keer zo ontspannen dat ik bijna in slaap was gevallen, heerlijk. Linda legt alles goed uit en geeft goede adviezen, dus ik kom graag bij haar.

Carlijn - meer dan een jaar geleden

Het was echt heerlijk en zie ook gelijk het verschil. Top!

Yvonne - meer dan een jaar geleden