5.0
gebaseerd op 175 reviews

Mijn wenkbrauwen zijn weer prachtig! Altijd fijn de behandelingen!👌

Judith - ongeveer een jaar geleden

Vanwege het stoppen van mijn schoonheidsspecialiste op zoek naar een nieuwe beautysalon. Ik kwam bij Linda terecht. Nu een paar keer geweest en ik ben dik tevreden over haar en de diverse behandelingen. Ik heb dit jaar alvast tot eind van het jaar gepland.

Adri - ongeveer een jaar geleden

Ik kom al jaren bij Linda en ze is en blijft de beste schoonheidsspecialiste

Nannette - ongeveer een jaar geleden

Heerlijk relaxte behandeling. Linda stemt altijd goed af op je conditie. Heel prettig. Super hygiënisch.

Saskia - ongeveer een jaar geleden

Top ! Zorgvuldig en zorgzaam

Regina - ongeveer een jaar geleden

Heerlijke behandeling gehad bij Linda.
Even een momentje voor mijzelf, weer heerlijk genoten van een gezichtsbehandeling en massage.
Lekker ontspannen en ik kom weer helemaal bij.
Een volgende afspraak staat al in mijn agenda. 😊
Elke keer weer heerlijk genieten.

Absoluut een aanrader!

Gr. Dennis

Dennis - ongeveer een jaar geleden

Inmiddels heb ik een aantal verschillende gezichtsbehandelingen gehad bij Linda.
Ze waren allemaal erg prettig en ontspannend en mijn huid knapt er echt van op. Linda geeft goede informatie en weet precies wat op welk moment de juiste behandeling is.
Ze is echt een TOP-schoonheidsspecialiste.

Ellie - ongeveer een jaar geleden

Hele goede, fijne en gevarieerde behandelingen in een prachtige salon! Linda is een hele rustige en kundige schoonheidsspecialiste ☺️

Toos - ongeveer een jaar geleden

Wat een fijne ervaring bij deze schoonheidssalon! Ik kreeg een zeer professionele behandeling die perfect was afgestemd op mijn huidtype. Alles werd zorgvuldig uitgelegd en ik voelde me direct op mijn gemak. Linda is een ontzettend lieve dame met duidelijk veel passie voor haar vak. Je merkt aan alles dat ze werkt met aandacht en liefde voor haar klanten. Absoluut een aanrader – ik kom zeker terug!

Miriam - ongeveer een jaar geleden

Top behandeling gekregen!

Klazien - ongeveer een jaar geleden