5.0
gebaseerd op 175 reviews

Pure verwennerij!
Elke afspraak bij Linda voelt als een mini-vakantie. Ze neemt echt de tijd, luistert naar je wensen en geeft deskundig advies. Mijn huid is ook zichtbaar verbeterd sinds ik bij haar kom en ik voel me na elke behandeling weer helemaal opgeladen.
De salon is prettig en heel sfeervol, en rustgevend. Je voelt je er meteen op je gemak.
Zeker een aanrader!

Denise - 12 maanden geleden
Wendy - 12 maanden geleden

Linda, je werkt heel professioneel en nauwkeurig! Ik ben altijd zeer tevreden!

Dixie - 12 maanden geleden

Mooie ruimte en snel geholpen.

Masja - ongeveer een jaar geleden

Deskundig als altijd en geïnteresseerd. Fijn om behandeld te worden.

Letizia - ongeveer een jaar geleden

Linda is zeer vakkundig, ze legt het allemaal goed uit! Heb een top behandeling gehad!!

Helana - ongeveer een jaar geleden

Linda is superprofessioneel, weet waar ze het over heeft. De praktijk ziet er ook tip top uit. Je bent gewoon in goed handen bij Linda!

Odette - ongeveer een jaar geleden

Al jaren kom ik bij Linda voor diverse skinimprovement behandelingen. Ooit ben ik begonnen met Endermologie bindweefselmassage en inmiddels heb ik ook diverse gezichtsbehandelingen gehad. Altijd met de beste producten en expertise uitgevoerd voor zichtbaar resultaat. Ik kom dan graag in deze prachtige nieuwe salon. 

Linda - ongeveer een jaar geleden

Linda is rustig en vriendelijk, en ik voelde mij snel op mijn gemak. Hele fijne behandeling gehad (hydrafacial), merk nu al verschil! Ik zal zeker vaker komen.

Renée - ongeveer een jaar geleden

Geweldig! ik krijg altijd veel complimenten

Florien - ongeveer een jaar geleden