Goed geregeld hoor de afspraak .Weet waar je aan toe bent . Krijgt dag van te voren een email hoe laat .Klasse hoor👍👍🥰🥰
Ik heb weer een heerlijke hydradermie behandeling bij Linda gehad. Zeer rustgevend, fijne behandeling (je huid ziet er weer stralend uit) en fijne sfeer. Ik kan Linda en behandeling iedereen aanbevelen.
Het voelt altijd héérlijk ontspannen!
Zeer vriendelijk en professioneel te woord gestaan. Duidelijke uitleg. Neemt de tijd voor je.
Mijn eerste ervaring bij Linda was top, vervolgafspraak gelijk ingeboekt! Ik ging geheel ontspannen de deur uit. Zeker aan te bevelen 👌🏻😁
Goede professionele behandeling in een heel ontspannen relaxte sfeer. Helemaal prima.
Heerlijke behandeling. Zeer onder de indruk.rust.prima uitleg.kijk.nu.al.uit.naar de volgende behandeling. Klasse
Fijn klein salonnetje! Heerlijke behandeling!
Hele goede schoonheidsspecialiste die haar vak zeer serieus neemt. Je hebt gewone huidbehandelingen, maar Linda heeft de expertise en de apparatuur om huidverbetering zichtbaar te maken! Deze salon is een echte aanrader!