5.0
gebaseerd op 175 reviews

Goed geregeld hoor de afspraak .Weet waar je aan toe bent . Krijgt dag van te voren een email hoe laat .Klasse hoor👍👍🥰🥰

Annie - 9 maanden geleden

Ik heb weer een heerlijke hydradermie behandeling bij Linda gehad. Zeer rustgevend, fijne behandeling (je huid ziet er weer stralend uit) en fijne sfeer. Ik kan Linda en behandeling iedereen aanbevelen.

Nicoly - 9 maanden geleden
Joyce - 9 maanden geleden

Het voelt altijd héérlijk ontspannen!

Rina - 9 maanden geleden

Zeer vriendelijk en professioneel te woord gestaan. Duidelijke uitleg. Neemt de tijd voor je.

Miranda - 10 maanden geleden

Mijn eerste ervaring bij Linda was top, vervolgafspraak gelijk ingeboekt! Ik ging geheel ontspannen de deur uit. Zeker aan te bevelen 👌🏻😁

Eline - 10 maanden geleden

Goede professionele behandeling in een heel ontspannen relaxte sfeer. Helemaal prima.

Roy - 10 maanden geleden

Heerlijke behandeling. Zeer onder de indruk.rust.prima uitleg.kijk.nu.al.uit.naar de volgende behandeling. Klasse

Anneke - 11 maanden geleden

Fijn klein salonnetje! Heerlijke behandeling!

Margriet - 12 maanden geleden

Hele goede schoonheidsspecialiste die haar vak zeer serieus neemt. Je hebt gewone huidbehandelingen, maar Linda heeft de expertise en de apparatuur om huidverbetering zichtbaar te maken! Deze salon is een echte aanrader!

Maaike - 12 maanden geleden